Bioscooptickets gekocht via kapaza

Xenophon
Juridisch actief: Ja

Re: Bioscooptickets gekocht via kapaza

#16 , 28 apr 2015 16:14

If a deal seems too good to be true.....die besparing wordt vrij relatief indien de tickets reeds gebruikt werden. Enfin, ik hoop dat de 'nieuwe' die hij u bezorgd heeft werken en dat de zaak opgelost is.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken

#17 , 28 apr 2015 18:07

heb gisteren middag 27 april een mail naar die man gestuurd voor tickets, maar nog steeds niets gehoord.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

AgameJ
Topic Starter

#18 , 28 apr 2015 18:47

Bedankt sloeberken, hou me op de hoogte. Ik denk dat hij voorlopig wantrouwig is dat het mss weer ik is met een andere enail,lol.

Reclame

ongelukbelaagd

#19 , 29 apr 2015 16:01

Hij zal waarschijnlijk met spelletjes meedoen.
Of speciaal op zoek gaan naar kortingen.

BW123

#20 , 07 jun 2015 12:36

Probleem met online verkoop is dat soms de barcode kan gezien worden op foto. Dan is het simpel om een ticket dat te koop staat zelf op te gebruiken. Waarom de vraag wordt gesteld hoe het komt dat die mens zoveel tickets heeft: Kinepolis betaalt soms mensen uit in tickets. Ik heb zelf al enkele events georganiseerd nav een premiere en dan krijg ik telkens een aantal cheques. Als dat er veel zijn, verkoop ik die ook.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#21 , 07 jun 2015 15:20

@sloeberken
Politie stuurt de PV's naar parket dus heeft het geen zin om zelf het PV nr naar de procureur des Konings te sturen.
Zich laten registeren als slachtoffer is el een optie.
Occasioneel iets verkopen mag ... indien 'te' regelmatig kan het handeldrijven zijn.
Verkoop van tickets van evenementen kan wel degelijk een inbreuk zijn.

Terug naar “Gebrekkige Producten”