#4 , 01 mei 2015 12:01
Onze kinderen zijnoverleden door ongeval.ik was toeziende voogd, ik heb mijn taak niet kunnen doen ,daar de andere family man en vrouw mijn taak hebben overgenomen.de man is voogd. Ze gaan allerhande verhalen vertellen niet niet waar zijn. Valse verklaringen halen , ook bij mijn familyleden, ze dreigden ons af wij kennen de vrede rechter, wij bekomen alles , want wij hebben achter iedere duer een persoon. Wij worden niet gehoord , als ook spullen die,verdwenen zijn uit het huis van onze kinderen.huiselijk geweld , door hun in mijn huis, ik ben flauw zegt hogerhand , had blauwe arm , heb het laten vasttellen, . Een familylid van hun hackt mijn fb, hij,is agent, meld dit word niets aangedaan. Er zijn ook kinderen , steed word er gezegt, de kinderen willen niet, dit duurt nu al 10 j dat ze onze dochter tegen ons op zette . Nu helaas is ze er niet meer en nu worden de kindjes mentaal bespeeld , alles wat verkeerd moet gaan gaat wel.verkeerd. Zij hebben voordeel omdat ze pleegouders zijn enzo.,,,,,,,, er word nauwelijks naar ons geluisterd,in het,verslag van gerechts pyshologe word niets vermeld wat wij hebben verteld, het,hele proces heeft een raar staartje , wat te doen wie heeft er raad