S voldoende voorraad bij zich heeft om te dealen, of wanneer het duidelijk is dat men met een dealer te maken heeft.
Weegschaaltje mee om te controleren? Moeilijk te geloven dat je dan met een gewone kleine jointjes blower te maken heeft.
En zoals Uzelf ook insinueert, denk ik ook dat de TS voldoende kenmerken had voor de politie om verder te zoeken en op heterdaad een huiszoeking te doen.
je hebt duidelijk nog nooit drugs gekocht, weet jij hoeveel je koopt ? je koopt 5 gram maar eens thuis merk je dat het 4 gram is ? Hoe weet jij op dat moment dat je 5 gram in je pollen hebt ? niet leuk he, gebeurt enorm vaak, zo maken dealers hun winst.
de dealers tonen de drugs op HUN weegschaal maar die is niet correct afgesteld, zo denk je dat je 5 gram koopt maar die weegschaal is ingesteld om een gram meer weer te geven (eiken). Ik zal het toch wel weten zeker ?
'kleine jointjes blower' zegt u ? je weet toch dat hoe groter je koopt in hoeveelheid, hoe lager de prijs ? prijs per gram 10 € en per 25 gram wordt dat plots 8€ per gram. Ik ken genoeg mensen die minstens 1 tot 2 gram per dag roken dus die kopen altijd per 20 of 25 gram.
Maar ik had ergens al door dat ze op basis van die rot weegschaal overgingen tot een huiszoeking, ook al ontkenden ze het dat het daardoor lag, ze dachten echt wel dat ik een dealer was. Maar flikken kennen dan ook
niets van drugs, die hebben nooit drugs gebruikt want ze worden dan ook daarop getest en gecontroleerd.
Aan al die antwoorden die ik kreeg ben ik echt wel overtuigd dat ne gewone flik niks kent van drugs, zelfs de drugsbrigade kent er niet veel van.
Om het te kennen moet je het op zijn minst geprobeerd hebben, komt geloofwaardiger over. Je moet de effecten herkennen bij anderen, je weet wat het doet met jou dus kan je dat ook beter herkennen bij andere mensen.
Mensen die veel slapen of niet buitenkomen hebben ook een bleek gezicht hoor, wilt niet zeggen dat dit altijd iets met drugs te maken heeft.
De antwoorden die ze gaven op al mijn vragen bevestigt dit. Complete leken. Sorry maar dat is mijn ervaring.
Weet je die agenten zijn vaak gefrustreerde mensen die gewoon macht willen uitoefenen, ze kiezen ervoor omdat het veel voordelen heeft zoals pensioen en een goed loon maar ze krijgen weinig respect van de bevolking. Sommige hebben een diploma criminologie maar de meesten agenten hebben een gewoon middelbaar diploma. Vaak ex bewakingsagenten of militairen.
Ze waren constant aan het chatten op hun smartphone tijdens hun diensturen, ze waren blij dat 'de shift erop zat' ik ken zelf agenten dus ik weet waarover ik spreek. Er zijn goede agenten maar ook veel slechte, die hun boekje te buiten gaan, zoals stelen of machtsmisbruik.