#31 , 03 jun 2016 09:07
Nu we dit aangekaart hebben, komen vrienden en kennissen met dezelfde verhalen. Iemand maakte dit 3 maanden geleden al mee. Dus als Test Aankoop dan toch op de hoogte is, dan zou ik maar snel actie ondernemen als ik van hen was... Op drie maanden kan je toch wel geregeld krijgen dat al die nieuwe abonnees een brief krijgen met de vraag of ze dit abonnement echt wel zelf wilden, en indien niet, dat ze dan hun geld terugkrijgen? Maar dat is niet gebeurd. Volgens mij vond Test Aankoop het wel best zo. Er kwamen nieuwe betalende abonnees bij, en er zal altijd wel een mooie groep geweest zijn die toch denkt dat het per ongeluk eigen schuld geweest is of niet weet hoe ze het moeten stopzetten. Mooi meegenomen, denkt Test Aankoop dan.
Je maakt mij niet wijs dat ze het echt erg vinden, anders hadden ze wel sneller iets ondernomen. Benieuwd wanneer wij iets zullen zien van de acties die Test Aankoop beweert te ondernemen. Alles automatisch stopzetten? Ik ben benieuwd. Ze nemen niet eens hun telefoon op, reageren niet op mails of social media berichten... Mooi hoor.
Heb eigenlijk zin om hier nog verder mee te gaan dan een klein stukje in De Standaard. Misschien wil Hautekiet er wel eens wat mee doen, of het consumentenprogramma van Radio 2. VRT journaal... Voor mij is het duidelijk dat TA hier niet echt iets mee ging doen voor het in de media kwam, anders was het wel al lang gebeurd, vb. stopzetten van samenwerking met deze onderaannemer vb.