Wederom een nieuwe vraag. Inmiddels veel veranderd, dochter inmiddels 13 en hoofdzakelijk bij mij 1 weekend om de veertien dagen bij papa. regeling vakanties op zijn verzoek weekends doorlopend bekrachtigd door de rechter, echter wederom tijdelijk vonnis. In september zou er een definitief komen. Er lijkt een overeenkomst te komen voor het verblijf. Besluit gekregen van hun kant en wil hij weer vakantie regeling veranderen. Terwijl deze zomer alles al is/was gepland, vakantie Ardennen, twee weken bij hem etc...Nu wil hij haar (redelijk voorstel) slechts 1 week in juli, 1 week in augustus en 1 week in de kerstvakantie. Voor de derde ekeer een andere regeling. Op zich geen probleem daarmee maar hij heeft haar nu pare weekends, wil haar nu met de pare jaren de tweede week van kerstvakantie. Op zich geen probleem maar dat betekent dat zij dan zowel met kerstmis als nieuwjaar bij hem is. Of vervallen zijn weekends dan in de vakanties? Het is me niet duidelijk of zijn gewone weekends dan ook door zouden lopen, ook in de zomervakantie. Dan is zij telkens twee wekends na elkaar bij hem en dient er zo rekening gehouden te worden met kampen plannen enz.
Nog een andere vraag, vanaf volgend schooljaar gaat ze naar Buso, nu wordt ze bij zijn weekends opgehaald om 18u welke in het vonnis staat, het is echter op wandelafstand van bij hem, is dat moeilijk om aan te passen? Lijkt me belachelijk om ze twee uur van school naar huis te sturen en dan naar papa terwijl ze daar in de buurt is.