De vakantiedagen zouden door mijn vorige werkgever uitbetaald zijn na mijn ontslag eind 2015 , dit is niet zo aangezien ik met een 'wederzijds akkoord' afstand heb gedaan van AL mijn rechten. Zo ook eindejaarspremie, vakantiegeld en uitkering! (lang verhaal, uiteindelijk werd opzegtermijn WEL uitbetaald!)
Echter heb ik afgelopen jaar weer via interim gewerkt en ook hier onbetaald verlog opgenomen (in totaal 20 dagen!), het ene interimbureau heeft dit heel correct gedaan en telkens in mijn contracten gezet dat ik daar onbetaald verlof nam.
Het andere interimbureau heeft me helaas minder correct behandeld en nu blijkt dat zij me als ik bv woensdag verlof nam, een contract gaven van maandag tot dinsdag en van donderdag tot vrijdag, ipv in te zetten dat ik onbetaald verlof had!!
Wat kan ik hier nog tegen doen?! Ik moet nl kunnen aantonen op mijn syndicaat dat ik 20 dagen verlof heb opgenomen!! Indien ik dit niet kan, blijven ze erbij dat ik maar 6 dagen uitbetaald krijg!! Maar dan kan ik geen rekeningen betalen!
Aangezien nog maar recent uit zware schulden kom, wil ik heir niet opieuw in belanden!! Wat moet ik doen als ik toch echt maar die 6 dagen uitbetaald krijg en verder niets?! Kan iemand me helpen aub?! Ik zit echt met mijn handen in mijn haar hierover