Vandaag heb ik plots mijn ontslag gekregen. Mijn werkgever heeft me de ontslagbrief overhandigd aangezien het hem niet nodig leek deze aangetekend te bezorgen. Ik mocht direct vertrekken en hoef niet meer te werken. Later vandaag (na nazicht) zou ik hem de ontslagbrief getekend terugbezorgen per mail.
Nu heb ik echter enkele vragen bij deze brief. Hierop staat oa vermeld dat ik nog ecocheques twv 62,50 EUR zal ontvangen, hetgeen overeenkomt met de voorbije drie maanden, opzegtermijn niet inbegrepen. Is dit correct?
Is het verstandig deze brief gewoon getekend voor ontvangst terug te bezorgen?
Heeft er iemand enig idee hoe het zit met mijn overige extralegale voordelen? Hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, ecocheques, onkostenvergoeding (€10/d), gsm-abonnement, bedrijfswagen (dewelke ik terug zal overkopen), autoverzekering en tankkaart (€150/mnd)? Ik heb van mijn werkgever begrepen dat alle verzekeringen en abonnementen (muv hospitalisatie, dewelke pas betaald werd) volgende week zouden stopgezet worden. Wordt hier dan niets van vergoed? Opzoekwerk vertelt me dat ik ook hier nog recht op heb tijdens de opzegtermijn... Zoja: dient dit in detail te worden vermeld in de ontslagbrief?
Alvast bedankt voor de info,
Noor