Uw woordenboek is hier wel helemaal de mist in gegaan, precies . Wat wou je juist schrijven? "Ik ontken ook helemaal niet dat..." maar de rest is me een raadsel .ik ontken ook helemaal nie tatoeage
Waarom was het dan nodig die valse referentie te zetten? Als je ervaring had, had je deze kunnen vermelden en ook gewoon eerlijk zijn over uw opleiding als piloot maar erbij zetten dat dit puur uit interesse en liefhebberij was, maar je deze piste in uw carriëre ondertussen niet meer ziet zitten wegens allerlei praktische bezwaren (als je bijvoorbeeld aan een gezin wil beginnen) en vandaar voor uw andere passie gaat: wagens! Waarbij je dan mogelijk ook nog eens beroep kan doen op bepaald technische kennis uit uw opleiding (electronica, motoren, aandrijving, etc...)?ik hier in de fout ben gegaan. maar schriftvervalsing vind ik er nu toch wel wat over. laat wel duidelijk zijn dat ik reeds ervaring had in de verkoop van wagens
Op die manier moet je niet liegen (tenzij misschien een beetje over het feit dat je het piloot zijn volledig opgeeft, maar bon, een mens mag van gedacht veranderen in de loop der jaren), en maak je volgens mij toch een behoorlijke kans, niet?