Zoeven mijn rekening gehad van Telenet: 94.00 € voor digitale TV, Vaste telefoon, Internet, en 2 smartphonesabo'sWablief....130 EUR aan communicatiekosten?????
U moet een afbetaling doen van 150 euro per maand aan de bank? Hier alvast een tip: Schaf uw maandelijkse abo internet/telefoon af (is al 130 euro per maand) en neem een GSM met betaalkaarten à rato van 15 euro per maand max. . Gezien u een vervangingsinkomen hebt kan u gratis in een openbare bib of werkwinkel op de publieke PC's quasi gratis dagelijks uw mailverkeer beheren.
ik heb effe de rekening gemaakt... met alles wat u hier opsomt hebt u ongeveer 362 euro over in de maand om met twee van te leven. Daar zijn dan nog geen brandverzekering bij, familiale verzekering, misschien nog nen auto? En eten moet u ook nog doen?U moet een afbetaling doen van 150 euro per maand aan de bank? Hier alvast een tip: Schaf uw maandelijkse abo internet/telefoon af (is al 130 euro per maand) en neem een GSM met betaalkaarten à rato van 15 euro per maand max. . Gezien u een vervangingsinkomen hebt kan u gratis in een openbare bib of werkwinkel op de publieke PC's quasi gratis dagelijks uw mailverkeer beheren.
WIE ZEGD DAT IK EEN VERVANGINKOMSTEN HEB!!!
Waarom heb je dan tegen eylis als een brulaap geroepen:mag ik u eens iets zege ik ben bij het OCMW u hebt het recht niet om zo over mij te denken+ik vroeg alleen maar raad.ik ben op pensioen en heb een klein pensioentje maar de rest hou ik voor mij zelf.wie denkt je wel wie u bent.