#20 , 07 jun 2018 16:47
Mijn advocate heb ik nog maar eens gebeld. Zij zegt dat, als hij niet akkoord gaat met mijn voorstellen, de huidige regeling gewoon blijft lopen.
Dit heb ik hem dan nog eens gemaild met de datums erbij dat de kinderen dan komen.
Enkele dagen was het stil. Tot zojuist weer een mail met zielige praat om op mijn geweten te werken. Een korte mail vol leugens. Zie de mail hieronder:
Op onderstaande mails van 07.09.2017 en 20.11.2017 heb ik nog steeds geen antwoord gekregen.
Daarom vraag ik nogmaals om eens te praten met de kinderen in plaats van te dreigen naar de kinderen toe dat ze niet mogen kiezen voor een week-week regeling.
X mocht niet gaan skieën als hij voor week-week koos, xxx krijgt geen nieuwe kamer. Schandalig is het dat dreigen, ik zou me diep schamen als "mama".
Ik ben dat gedoe en gedreig naar de kinderen kotsbeu.
Het is geen gezonde situatie voor de kinderen. De kinderen lijden hier onder en xx haar studies ook. Haar punten zijn drastisch achteruit gegaan.
Ik hoop dat je open en eerlijk bent om een gesprek te houden met de kinderen.
Mijn oudste werd gehoord door de jeugrechter. Ik zou hem omgekocht hebben met skireis van school.
We hebben pas gebouwd en zijn zelf aan nog 2 kamers op zolder bezig. Mijn jongste haar kamer is nu bijna af op het verven na.
Mijn andere dochter heeft altijd al moeilijkheden gehad op school. Zij zit in het eerste middelbaar en heeft het niet gemakkelijk.
Nu dit allemaal gebruiken om op mijn geweten te spelen... ik ben kapot. Mentaal word ik gebroken door die man. Hoe kan ik dit toch doen stoppen. Is er een manier?