Dat wil niet zeggen dat er daarom ook drie watertellers zijn van De Watergroep ...de bouw is eigenlijk een herenhuis opgedeeld in 3 wooneenheden.
en daar vrees ik dus ook voor. met andere woorden: een doodnormale mens gaat ergens wonen. De verhuurder lapt alle regels aan zijn laars. De situatie explodeert waardoor de doodnormale mens compleet overrompeld wordt... en daar valt niets aan te doen. je staat met je rug tegen de muur en de beste oplossing is gewoon te betalen want... de advocaten zijn zo duur dat dit allemaal uiteindelijk meer gaat kosten dan het waard is.Als je echter misbruik vermoedt van uw verhuurder (stel dat u het waterverbruik van alle woongelegenheden betaald hebt), kan je een deel van die kosten van uw verhuurder terugclaimen. Maar hoe ga je één en ander bewijzen? Als je daarmee verder gaat, is de kans bijzonder groot dat u dit meer gaat kosten aan gerechtskosten / advocaat / eventueel expertise, dan wat u zou kunnen terugkrijgen van de verhuurder...
Da's een goede suggestie. Als de watergroep u meldt, dat uw meter de enige is op dat adres, mag je ervan uit gaan dat je weldegelijk ook het verbruik voor de andere woongelegenheden betaald hebt.Kan ook 1 officiële meter zijn, en 3 , mss zelfs 4 (gemeenschappelijke delen) eigen meters waarmee de verschillende gebruikers dat onderling -via de eigenaar- verdelen ifv hun gebruik.
Vraag eens na of er nog gekende aansluitingen zijn bij hen op dat adres, en hoeveel inwoners
Da's inderdaad ook raar. Je zou deze sneller moeten gekregen hebben. Heb jij bij het verlaten van de huurwoning zelf de papieren opgestuurt om de eindafrekening van het water te krijgen?Het is merkwaardig dat je eerst na een half jaar uw slotfactuur krijgt. Dat klopt niet.
We zijn vertrokken via het vredegerecht, dus dat was een redelijk stressvolle periode. omdat er zoveel geregeld moest worden had ik het papier blijkbaar nog niet opgestuurd. ik heb het nadien verzonden en de watergroep nam dit zonder probleem aan. ja het is laat, maar neen het was geen probleem.Da's inderdaad ook raar. Je zou deze sneller moeten gekregen hebben. Heb jij bij het verlaten van de huurwoning zelf de papieren opgestuurt om de eindafrekening van het water te krijgen?Het is merkwaardig dat je eerst na een half jaar uw slotfactuur krijgt. Dat klopt niet.