U dus.Een servitudeweg kan worden verplaatst als alle rechthebbenden akkoord zijn
Dit klopt niet. Erfdienstbaarheden zoals recht van overgang kunnen NIET eenzijdig gewijzigd worden. WEL in onderling akkoord en laat dit akkoord dan ook registreren in een akte zodat ze tegenstelbaar wordt (=dat ze ook rechtsgeldig is voor uw (of uw buur zijn) toekomstige koper.Volgens mij mag hij dit doen zolang jullie doorkunnen. Hij mag doen wat hij wil, jij ook. Zolang er geen rechter een uitspraak gedaan heeft mag je doen wat je wil, zolang je maar doorkan met auto of fiets.
Maar is de akte wel correct. Mss even opnieuw laten opmeten. Zijn de afstanden wel juist. Van welk jaar komt de akte, dat is overnemen en overnemen, al veel fouten tegen gekomen.Dit klopt niet. Erfdienstbaarheden zoals recht van overgang kunnen NIET eenzijdig gewijzigd worden. WEL in onderling akkoord en laat dit akkoord dan ook registreren in een akte zodat ze tegenstelbaar wordt (=dat ze ook rechtsgeldig is voor uw (of uw buur zijn) toekomstige koper.Volgens mij mag hij dit doen zolang jullie doorkunnen. Hij mag doen wat hij wil, jij ook. Zolang er geen rechter een uitspraak gedaan heeft mag je doen wat je wil, zolang je maar doorkan met auto of fiets.
Was de compromis wel juist tov de akte, mss 10 jaar geleden maar toch eens uitpluizen. Kan je het immo kantoor nog aanklagen voor fouten in het compromis en schade vergoeding voor vragen wegens fouten.Maar is de akte wel correct. Mss even opnieuw laten opmeten. Zijn de afstanden wel juist. Van welk jaar komt de akte, dat is overnemen en overnemen, al veel fouten tegen gekomen.Dit klopt niet. Erfdienstbaarheden zoals recht van overgang kunnen NIET eenzijdig gewijzigd worden. WEL in onderling akkoord en laat dit akkoord dan ook registreren in een akte zodat ze tegenstelbaar wordt (=dat ze ook rechtsgeldig is voor uw (of uw buur zijn) toekomstige koper.Volgens mij mag hij dit doen zolang jullie doorkunnen. Hij mag doen wat hij wil, jij ook. Zolang er geen rechter een uitspraak gedaan heeft mag je doen wat je wil, zolang je maar doorkan met auto of fiets.
En dan sta je daar met uw bloempot als er geen muur langs de servitudeweg staat.Als je een bloempot hangt aan de muur kan hij nog altijd door, het is zijn muur en hij kan nog altijd door."Hij mag doen wat hij wil, jij ook. "
Op welk wetsartikel is dat gebaseerd?
Wetgeving van Fantasialand?