Het ouderlijk huis dat mijn eigendom was door schenking in 1988, en bewoond werd door mijn moeder tot 2010, heb ik verkocht in 2012. De persoon die het gekocht heeft, heeft het ondertussen ook verkocht, en dan werd het nog eens verkocht.
Nu heeft de buurvrouw "A" (die ondertussen het huis gekocht heeft maar verhuurt) problemen met een andere buurvrouw "B" die beweert dat er een stuk van haar eigendom werd gebruikt om de oprit te leggen. Zij ("B") heeft een rechtszaak ingespannen tegen mevrouw "A".
Mevrouw "A" (die ik absoluut niet kende) kwam onlangs bij mij bellen om te vragen of ik een verklaring wou schrijven voor de advocaat waarin ik verklaar dat ik niets weet over het veranderen aan de oprit. Ik heb dit gedaan, en duidelijk geschreven dat ik pas 9 jaar was als wij daar zijn gaan wonen en ik absoluut niets weet over de heraanleg van die oprit (uiteraard wel dat mijn pa dat gedaan heeft). Maar ondertussen is het 3x verkocht. Die buurvrouw "B" ken ik wél en persoonlijk hebben mijn ouders noch ik ooit problemen gehad met haar !
Ze gaan waarschijnlijk een landmeter laten komen om de oppervlakte op te meten.
Als nu blijkt dat er toch een verschil is, kan IK persoonlijk dan nog moeten opdraaien voor de eventuele boete ????