Quote : " Nu lees ik in mijn contract het volgende:
De verhuurder verklaart dat het verhuurde goed beschikt over een ondergrondse/niet ondergrondse en ingegraven/niet ingegraven stookolietank waarvan het opslagvolume 5000 liter bedraagt. "
Huurder heeft waarschijnlijk een standaard contract , waar allerlei zaken in staan die niet noodzakelijk van toepassing zijn , en die niet geschrapt zijn in de tekst .
( wat het contract nodeloos ingewikkeld maakt voor niet ervaren huurders die uit hotel mama komen ) .
Als er een stookinstallatie aanwezig zou zijn op stookolie ( mazout ) , zoals het contract suggereert met die passage van de al of niet ondergrondse tank , dan zal er de afgelopen 2 jaar wellicht een vrachtwagen met stookolie langs geweest zijn , en zal het bedrag daarvoor ook wel verrekent geweest zijn .
Maar hoogstwaarschijnlijk is deze vermelding van het contract niet van toepassing , en heeft TS een gasgestookte installatie . ( die om de 2 jaar moet onderhouden worden door een erkend technicus ) .
Beste, nee hier bij mij thuis is nog nooit een vrachtwagen of wat dan ook langs geweest. (Voor in de kelder heb ik geen idee naar mijn weten niet) Ik betaal ook gewoon gas naast mijn elektriciteit en zover ik begreep van deze topic zou je normaliter een gasketel moeten hebben als je gas maandelijks betaald. Klopt dat?
Of moet je die mazoutketel dan zelf als huurder in je appartement bijvullen? Hoe werkt zoiets precies. Ik heb in iedergeval nooit zelf mazout bijgevuld enkel de druk van het water.
En allereerst wil ik u zeker hartelijk bedanken want ik kom inderdaad van 'hotel mama' en ik heb mij hier echt nooit mee bezig gehouden. 'Hotel mama' vestigd ook nog eens in NL dus hele andere manier van werken daar.
Zal even langs bellen voor een gecertificeerd persoon en die zal zeker wel kunnen onderscheiden of ik een gas of mazout ketel heb neem ik aan?