mede-eigenaar is al jaren buur van mij. Pest mij al jaren. Heeft ook al andere bewoners weggepest. Denkt dat hij de baas is van de blok en permiteert zich alles. Mede-eigenaar maakt al jaren inbreuken. Zo heeft hij jaren geleden door de welfsels van de kelder geboord om een extra afvoerleiding voor hem aan te leggen voor extra badkamer. Nooit op de vergadering geweest of goedgekeurd door syndicus. Ik geef toe iedereen heeft gezwegen over deze inbreuk van de man omdat ze weten als ze klagen dat hij hen het leven zuur maakt.
Trouwens ook al andere bewoners gekregen die dus niet weten over de inbreuken van hem.
Nu de man ook nog alle problemen die voortkomen van zijn onwettige praktijken met een sluwe manier op de VME probeert te verhalen is voor mij de maat vol.
Al deze werken zijn volgens mij dus niet gekend bij de vorige syndicussen. De nieuwe heeft er ws ook geen weet van maar daar wil ik verandering in brengen.
Kan een nieuwe aangestelde syndicus of moet een nieuwe aangestelde syndicus gehoor geven aan de eis van mij dat alles terug hersteld word zoals het eigenlijk opgeleverd was? Dus afbraak extra afvoerleiding. Ik ga ws ook eisen dat het tuinhuis dat hij tegen de gevel van het appartement gezet heeft terug word afgebroken en zo zijn er nog dingen die regelrecht ingaan tegen de basisakte van de appartementsblok. Mijnheer heeft ook gebruiks en genotsrecht van een tuintje vooraan. Ook hier zonder goedkeuring laat hij alles opnieuw aanleggen met wateroverlast in de kelder tot gevolg.
Dus de vraag moet de nieuwe syndicus optreden tegen mijn eisen als dit ingaat tegen wat er in de basisakte staat? Moet deze ook optreden, ook al zijn deze werken gebeurt voor hij werd aangesteld? Wat als de buur dit niet doet? Of de syndicus dit nalaat?
Dank U.