ik versta iets niet van de teruggave van het ziekenfonds, dit jaar in schuldbemiddeling gegaan en enkele maanden later zwanger geworden, nu heb ik dus maandelijks ziektebriefjes om binnen te doen, het ziekenfonds is ook een schuldeiser, de eerste keer dat we terugkregen hadden ze een cheque opgestuurd naar ons adres met de naam van de schuldbemiddelaar, ik daarmee bij hem, hij vond het stom en zij dat ik dat mocht hebben, maar zij het hem dat ik het zowiezo aan hem moest geven want zijn naam stond erop, maand daarna ziektebriefje terug afgegeven aan het ziekenfonds en nu werd de teruggave steeds teruggestort op mijn rekeningnummer, nu geef ik vorige week terug eentje af, krijg niets, stuur een mail naar het fonds, en krijg als antwoord dat er bijdragen opstaan en daardoor hebben ze deze ingehouden.
Snap niet waarom ze de ene keer wel teruggeven en de andere keer gewoon inhouden, terwijl deze bijdragen die nog openstaan in de schuldbemiddeling zijn opgenomen. Langs de ene kant zit ik er niet echt mee in maar langs de andere kant, we hadden deze maand echt wel op dit geld gerekend, om deze maand te kunnen rondkomen.