Hallo ...
Hierbij doe ik een oproep naar personen die op schuldbemiddeling.
Mijn partner is sinds 7 jaar op collectieve schuldbemiddeling bij deze man , hij werkt full time dus van inkomsten geen probleem .....
Nu zit het zo dat ikzelf reeds 5 jaar non stop bel voor te weten te komen hoeveel er al is afbetaald .... Voor alle duidelijkheid we hebben nog nooit een overzicht bekomen.!!!
Dus 7 jaar gaat al het geld naar daar .... maar wij zien niet wat ermee wordt afbetaald en hoeveel er nog zou openstaan ......
Te zot voor woorden !!!! Hebben nu contact opgenomen( 2 jaar terug) met o.c.m.w . zodat zij als instantie ook eens konden polsen Deze schuldbemiddelaar ..... deze praat assistente van het o.c.m.w naar de mond met valse beloftes en dergelijke .....
Nu hebben wij wel een advocate gevonden die de werkwijze dus kent van deze man (uit eerdere klachten van andere ) .Zij wil ons graag verder helpen PRO DEO zelfs maar moeten genoeg klachten kunnen bundelen !!!
Indien U hetzelfde ervaart bij deze man gelieve mij dan zo snel mogelijk op de hoogte te stellen en wie weet vinden wij dan snel samen een oplossing .